Pennut nukkuivat viime yönä jo pitkän pätkän.Kuulin vasta neljän aikaan ääntä ja Venla-äiti menikin antamaan niille maitoa. Aamulla kuudelta nousin itse ja annoin taas pennuille kiinteää ruokaa ,turvotettua pentupapanaa emonmaitokastikkeella.:)
Hyvin ovat kaikki alkaneet syömään . Tänään menen ostamaan pikkupentujen ruokintaan tarkoitetun astian. Hieno ja tyylikäs Tupperwaren tarjotin on kyllä hyvä sekin,mutta antaa liikaa tilaa pennun asettua kokonaan ruoka-astiaan nautiskelemaan ateriaansa ;)
Laitankin tässä kuvia pentujen ruokailuhetkistä. Aikas kiva touhu katsella.On ne niin hellyyttäviä pienokaisia.


Minä sininen poika "Wicktor Vihtori" söin ensimmäisenä, olenhan esikoinen :)


Minä ruskea poika "Eevert Eevertti" pääsin toisena aterialle 


Minua "Rudof-poikaa" taas kuvattiin tämän jälkisotkun tähden,mutta lupaan opetella siistiksi ;)


Me syömme nykyään näin sulassa sovussa yhteiseltä lautaselta ;)


Jälkiruuaksi saimme oman äidin maitolasta


Meillä jo masut täynnä joten pienet leikit olis paikallaan


Minä osaan jo rapsuttaa itseäni


Minä taas ajattelin haukata vähän äipän tassusta


Minä oranssi tyttö "Josefin Justiina" taidan tuosta äidin korvasta maistaa


Äipän kanssa on myös mukavaa välillä leikkiä


Heiiiiii kaverit, mua  punanauhaista "Adele-tyttöä" ei vielä väsytä