Viikonloppuna laitoimme pentulaatikon varastoon ja pennut pääsivät hiukan suurempaan tilaan temmeltämään.Alkavat tottua uuteen alueeseensa ja kokoajan tapahtuu kehitystä leikkien muuttuessa  kunnon peuhaamiseksi siskon tai veljen kanssa.Juoksuaskeleet ovat hauskan näköisiä,sillä usein jalat menevät vielä sekaisin askeleissa ja mukkuhan siitä syntyy ;)
Ensimmäiset pennut ovat tavanneet jo uudet ihanat perheensä. Ajatus herkistää mieleni,mutta samalla tunnen onnen tunnetta sillä huomaan miten rakastaviin ja huoltapitäviin koteihin ovat pääsemässä.
Laitan taas kuvia,nyt siis neljän viikon ikäisistä "lutupalloista".


Me tässä tutustumme uuteen alueeseemme


Tästä syystä pääsimme pentulaatikostamme eroon,minä "sininen" poika opin tämän
ensimmäisenä,esikoinen siis kun myös olen


Uusia lelujakin saimme


Minä tämän ruskean kaverin kanssa painimatsiin lähden (Oranssi tyttö)


Taidan hiukan huilata ja katsella (Punainen tyttö)


Minä  kuopus ja pienin ,mutta olen niin hyvä syömään, jaksan siksi paljon
leikkiä


Me tässä vähän tuumaillaan


Leikisti vaan puraisen veljeäni kuonosta (Ruskea ja Vihreä)


Kivoja nämä leikkihetket kyllä ovat