Kaksi on enää jäljellä ,niin ovat sisarukset lentäneet pesästään kukin omiin uusiin koteihinsa. Mukavasti ovat viestitelleet miten on lähtenyt käyntiin. Harmikseni ja suureksi tuskakseni pennuille tuli löysät vatsat juuri ennen luovutusta lähtemis päivänä. Nyt kuitenkin ovat kaikki jo kunnossa ja huomenna luovutan tummanvihreän pojan joka muuttaa Nummelaan. Nyt laitankin tässä kuvia aika moisen litanian, niitähän kuitenkin on aina mukava katsella. Minä niitä katselen varmaan jokailta pitkään vielä, sillä niin haikealta tuntuu nyt kun rakas pentulani on hiljentynyt. Toivotan kaikille perheille ja pennuilleen mitä parhainta ja onnellisinta uutta vuotta!


Pentula on nyt palannut entiselleen 


Minä muutan Nummelaan. Emäntäni varmisti tulonsa huomiseksi.


Minä äippä tässä vähän mietteissäni.


(Tummanvihreä poika) josta tuli Robi :)


Minua Robia on kyllä paljon kuvattu.


Minä, Vihtori viimeistä iltaa äipän kainalossa.


Sisko ja sen veli "Helmi " ja Robi .


Tämä on Artun (vaaleanvihreän pojan) peitto. Tartutamme tuttuja hajuja Artun peittoon kotimatkaa varten.


Tämä on sohvatyynynvalloitusta.


Tässäkin meitä oli vielä viisi jäljellä Ritun luona. Vasemmalta Vihtori(sininen poika),Helmi (oranssi tyttö) ,edessä Robi (vihreä poika),
jonka takana Vilma(keltainen tyttö) ja oikeassa reunassa Ella (punainen tyttö)


Tälläisiä purupötköjä saimme mutta äippä tykkäs näistä kanssa. Ella (punainen tyttö) .


Osasimme kaikki tämän meritähti asennon.


Ei me olla surullisia vaikka me siltä näytetään. Ella ja Vihtori


Opimme täällä hyvin kulkemaan portaita.


Kyllä me joskus päästiin tuon lumikolan kyydissäkin.