Viimein on uusia perheitä käynyt tutustumassa pentuihin. Minulle tuli sellainen tunne,että olenpa tehnyt hyvän työn alkaessani kasvattamaan nämä pennut.Tunnen iloa siitä miten mukavia ihmisiä olemme tavanneet, erilaisia tarinoita kuulleet ja kaikilla on sama päämäärä, saada lemmikki , josta koko perheen voimin tullaan pitämään huolta ja antamaan sille rakkautta. Perheet joihin pennut muuttavat ,ovat asiaa harkinneet ja haluavat saada uuden perheenjäsenen joka tulee muuttamaan heidän elämäänsä ,mutta tuomaan ennenkaikkea iloa näihin perheisiin.
Joululahjoja parhaimmasta päästä ja vieläpä moneksi jouluksi eteenpäin:)
Kiitokset teille uudet pentuperheet :)
Kiitoset myös teille ,joille pentu on uusi koira edesmenneen jälkeen,tullen lievittämään kaipuutanne ,mutta myös valtaamaan sydämmenne omana ihana itsenään :)

Kaksi suloista urospentua on enää vailla uutta kotia. Yhdelle narttupennulle etsin sijoituskotia.



Pennut ovat jo "isoja" ,siis kun liikkuva maitobaari saapuu paikalle on seisova pöytä 
katettuna aivan nenän edessä


Kyllä minä tiedän ,ettei äippä ole minulle oikeasti vihainen ;)


Jokaista meitä äippä rakastaa paljon


Me myös pidämme toistemme läheisyydestä


Välillä vähän pienemmällä sakilla


Ja toisinaan on ihanaa huilia ihan itsekseen


Tuo Ritu-äippä sanoo meitä nappisilmiksi


Minä muuten olen vielä vailla sitä uutta kotia,mutta kohta minuun joku rakastuu sillä olen 
mahdottoman komea poika ja aikas kova peuhaamaan,mutta myös kova nukkumaan :)


Meille se ero tulee väistämättä muutaman viikon päästä,sillä olemme saaneet ne omat
rakkaat uudet ihmiset <3


Mikähän "käpälä" se tämä on? aina kun vähän hamapitani näytän siitä kuuluu auts auts ;)